Seks lalka w kampanii przeciwko molestowaniu kobiet w pracy

1 rok temu
Molestowanie to nie nadmuchany problem – taki przekaz niesie kampania „Reaguj ostro”. Świadoma prowokacja ma zwrócić uwagę na uprzedmiotowienie kobiet w miejscu pracy. Tam molestowanie zdarza się najczęściej i jednocześnie jest niewystarczająco dostrzegane. Kampania przeciwko uprzedmiotowieniu kobiet
Skojarzenie sytuacji molestowanych kobiet z seks zabawką nie wzięło się znikąd. Punktem wyjścia kampanii #reagujostro Polskiego Towarzystwa Prawa Antydyskryminacyjnego autorstwa agencji MullenLowe Warsaw jest niedawny raport PTPA*. Badania pokazują, iż molestowanie seksualne to niemal stały element zawodowego życia kobiet – ponad 80 proc. uczestniczek badania było w pracy traktowanych jak seksualny obiekt.* Tymczasem ich prześladowcy często pozostają bezkarni. Powód? Kobiety wciąż wstydzą się, iż doświadczają molestowania, co powstrzymuje je przed ujawnianiem problemu i zgłaszaniem swojej krzywdy. Społeczna narracja również do tego nie zachęca....
Idź do oryginalnego materiału