Od 2012 roku na wyposażeniu LSRG Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice znajdują się dwa wozy FELIX, które zostały wyprodukowane przez firmę WISS Samochody Specjalne.
Pod zabudowę pojazdów wykorzystano czteroosiowe podwozie Fresia F800 8×8 Twin Engine, napędzane dwoma silnikami o mocy 612 koni mechanicznych każdy, posiada dwie automatycznie skrzynie biegów. Do przewozu strażaków służy jednomodułowa kabina w układzie siedzeń 1+1+1+1.
Zabudowa to konstrukcja wykonana z aluminium i kompozytu wielowarstwowego, ma ona cztery skrytki sprzętowe, po dwie z prawej i lewej strony, zamykane klapami z kompozytu. Wyposażona jest w zbiornik wody o pojemności 15 500 litrów, dwa zbiorniki na środek pianotwórczy o pojemności 750 i 250 litrów, agregat proszkowy Gloria PLA 250 ze zbiornikiem o pojemności 250 kilogramów, trzy linie szybkiego natarcia: jedna wysokociśnieniowa wyprowadzona do przodu i dwie niskociśnieniowe wyprowadzone na boki oraz autopompę Ruberg R3–350–32 L-ROT MPN 700 o wydajności 9000 litrów na minutę przy 10 barach i 400 litrów na minutę przy 40 barach.
FELIX dysponuje hydraulicznym ramieniem gaśniczym Snozzle 501 wykonanym przez firmę Crash Rescue Equipment Service o wysokości roboczej 15,5 m, zostało wyposażone w działko wodno-pianowe Elkhart Brass o wydajności 4100 litrów na minutę. Natomiast z przodu znajduje się zderzakowe działko wodno-pianowo-proszkowe Alco APF 4-UZ-DC o wydajności 2500-5000 litrów na minutę i 20 kilogramów na sekundę.
Instalacja zraszaczową składa z trzech zraszaczy przed przednią osią i ośmiu po bokach.
Pojazd ma nieco ponad 13,4 m długości, 3,4 m szerokości i 4 m wysokości.
Port Lotniczy Wrocław-Strachowice posiada siódmą kategorię ochrony przeciwpożarowej.