ZAMOŚĆ: Chciał kupić odkurzacz przez internet. Stracił 2,5 tysiąca złotych

tygodnikzamojski.pl 1 tydzień temu

Dostawa miała być zrealizowana bezpośrednio po otrzymaniu płatności. Po kilku dniach na skrzynkę poczty elektronicznej otrzymał wiadomość, iż wysyłka została opóźniona z winy firmy kurierskiej.


Cierpliwie czekał na przesyłkę, jednak z uwagi na to, iż odkurzacz w dalszym ciągu nie został dostarczony 31-latek próbował skontaktować się telefonicznie ze sprzedawcą, jednak po wybraniu numeru wskazanego w ogłoszeniu nie było żadnego sygnału. Napisał również do sprzedawcy maila informując, iż odstępuje od umowy zakupu, ale nie otrzymał odpowiedzi. W Internecie zauważył, iż domena sklepu, z którego oferty skorzystał jest niedostępna. Przypuszczając, iż został oszukany 31-latek sprawę zgłosił policjantom.

Idź do oryginalnego materiału