Z niego unoszą się kłęby dymu niedopałek dogasającego papierosa. Światło księżyca wpada przez żaluzje, przerywane na wpół zepsutym neonem z napisem: Stellar Motel. Siedzisz za ścianą z pleksiglasu i meldujesz gości z różnych środowisk – dopóki żaden się nie wymelduje. Było morderstwo zeszłej nocyi wydaje się, iż nikogo nie obchodzi, kto to zrobił i dlaczego, z wyjątkiem ciebie. W Motel „Nie mów”.A solowa gra fabularna na stole autorstwa Kena Lowery’ego Twoim zadaniem jest przefiltrowanie labiryntu plotek, obserwowanie wejść i wyjść gości motelu i dotarcie do sedna tej tajemnicy morderstwa dla jednego gracza.
Grano przez wiele nocy w grze, Motel „Nie mów”. korzysta z talii kart i kości, aby losowo ustalić zagadkę, którą masz rozwiązać. Każdy dzień składa się z wielu zmian (innymi słowy, każda runda ma trzy tury) — nocnej zmiany, cmentarza i porannej zmiany. Goście meldują się i wychodzą w każdej turze, w oparciu o wyniki każdego rzutu kostką. Karty twarzy określają, kto zajmuje sześć pokoi w motelu, a gra zawiera 16 gotowych dokumentacji postaci niezależnych, które zawierają podstawowe informacje na temat tymczasowych mieszkańców. Karty liczbowe ujawniają, jakie soczyste sekrety skrywają przed sobą i sobą nawzajem, podczas gdy każdy kolor oferuje inny rodzaj wskazówek i daje wgląd w to, dlaczego ta podejrzana postać może być zabójcą.
Z każdym dniem motywy wciąż się budują, ale historia staje się bardziej skomplikowana, niż się wydawało na pierwszy rzut oka, przez co wątpisz w swój instynkt, gdy życie wewnętrzne tych wątpliwych mieszkańców motelu splątuje się jak tablica korkowa przewiązana czerwoną sznurkiem. Gra zawiera system prologu i epilogu generujący ofiarę, ale także to, co się stanie, jeżeli oskarżysz niewłaściwą osobę o największe przestępstwo — jeżeli wsadzisz nos tam, gdzie nie powinien, niewinna osoba może pójść do więzienia, a Następnym celem może być prawdziwy zabójca.
Wydany w formie papkowatego komiksu, zin w miękkiej oprawie został napisany przez Kena Lowery’ego z grafiką autorstwa Shawna McGuana i układem autorstwa Kelsei Zwerneman, który przywołuje na myśl brudny magazyn hotelowy w holu, wypełniony reklamami z wszechświata i najlepszymi klimatami tajemniczych noir. Pakiety dla Motel „Nie mów”.podobnie jak egzemplarz recenzyjny, który otrzymaliśmy na początku tego roku, zawiera akcesoria związane z motelem, takie jak Motel „Nie mów”. breloczek do kluczy, zapałki i metalowa popielniczka, tacka do rzucania kostek.