Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia, monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu wraz z
podjęciem działań grupy interwencyjnej
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120385719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podzamcze 1
1.5.2.) Miejscowość: Wygiełzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A – Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mnpe.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – państwowe i samorządowe
instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia, monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu wraz z
podjęciem działań grupy interwencyjnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51aeda7-ba24-439b-8330-242bc9dc8267
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213755/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring systemów wraz z podjęciem działań grupy interwencyjnej w Muzeum
Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi
społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a51aeda7-ba24-439b-8330-242bc9dc8267
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami – adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
- Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. - Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania. - Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
6.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert
w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się
w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). - Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. - Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”. - Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). - W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację dzięki poczty elektronicznej na adres e-mail:
[email protected] (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum
Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie, Adres siedziby: 32-551 Babice, Wygiełzów, ul. Podzamcze 1, Kontakt: tel./fax tel. 32 – 613 –
40 – 62; e-mail: [email protected]; strona internetowa: https://mmz.info.pl/. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych w Muzeum, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: [email protected] oraz pisemnie na adres administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia, monitoring lokalnych systemów sygnalizacji
włamania i napadu wraz z podjęciem działań grupy interwencyjnej oraz monitoringu lokalnych systemów ochrony przeciwpożarowej
wraz z podjęciem interwencji w obiektach Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie, znak postępowania: AD.18.332.2024,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 r. poz. 1710 ze zm.),
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a o ile czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art. 15 RODO);
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), − prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16
RODO);− prawo żądania (na podstawie art. 18 RODO) od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AD.18.332.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring lokalnych systemów sygnalizacji
włamania i napadu wraz z podjęciem działań grupy interwencyjnej oraz monitoringu lokalnych systemów ochrony
przeciwpożarowej wraz z podjęciem interwencji w obiektach Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie. - Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 – Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 – Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 – Usługi strażnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3. Zamawiający
przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Zamówienia te będą polegały na
wykonywaniu usług podobnych w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu, dotyczących w szczególności
bezpośredniej ochrona fizycznej osób i mienia, monitoringu lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu wraz z podjęciem
działań grupy interwencyjnej oraz monitoringu lokalnych systemów ochrony przeciwpożarowej wraz z podjęciem interwencji w
obiektach Muzeum, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy, przy czym warunki udziału w postępowaniu
zostaną ograniczone relewantnie do powtarzanego zakresu zamówieniu. Zakres tych zamówień nie przekroczy 100% szacowanej
wartości zamówienia podstawowego. Ostateczne warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostaną sprecyzowane w treści
umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji między zamawiającym i wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość
prowadzenia negacji w trybie zdalnym. Zamawiający wskazuje, iż będzie wymagał, w szczególności zamieszczenia w umowie kar
umownych z tytułu nieterminowego wykonania umowy, nienależytego wykonania umowy, odstąpienia od umowy z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – waga kryterium 60%
Doświadczenie Koordynatora – waga kryterium 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena – waga kryterium 60% Doświadczenie Koordynatora – waga kryterium 40 %
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony
jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada:
aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z przepisami
ustawy z dnia
22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r.
poz. 2021 z późn. zm.).
aktualne pozwolenie na broń na okaziciela, tj. świadectwo broni wydane przez adekwatny organ na podstawie ustawy z dnia
21 maja 1999 r. o broni i amunicji (t.j. Dz. U. z 202 r. poz. 955).
Uwaga:
Odnośnie koncesji Zamawiający dopuszcza równoważne dokumenty na potwierdzenie uprawnień do prowadzenia
działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia obowiązujące w Państwach członkowskich Unii
Europejskiej.
Odnośnie pozwolenia na broń Zamawiający dopuszcza równoważne pozwolenia / decyzje wydane przez organy adekwatne
w Państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi posiadać w/w
aktualną koncesję i co najmniej jeden
z Wykonawców aktualne pozwolenie na broń.
Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że:
i. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o ile okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, wykonał należycie jedno zamówienie o wartości co najmniej 200 000 zł brutto, które:
było realizowane w sposób ciągły / nieprzerwany przez okres co najmniej trzech miesięcy,
dotyczyło świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, obejmującej teren o powierzchni minimum 3 h wraz z
przynajmniej trzema rozproszonymi obiektami budowlanymi na tym terenie,
obejmowało m.in. monitorowanie systemów telewizji dozorowej CCTV, systemu antywłamaniowego SSWiN oraz
przeciwpożarowego SSP.
Pod pojęciem „obiekt budowlany” Zamawiający rozumie definicję zawartą w ustawie Prawo budowlane tj. należy przez to
rozumieć budynek, budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania
obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych.
Pod pojęciem “zamówienie” Zamawiający rozumie umowę. W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu
złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku zamówień, które są wykonywane nadal, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż od dnia rozpoczęcia
wykonywania wykazywanej usługi, do dnia składania ofert w niniejszym postępowaniu, zamówienie jest realizowane w
sposób ciągły przez okres: co najmniej trzech miesięcy i zostało zrealizowane na dzień składania ofert o wartości nie
mniejszej niż 200 000 zł brutto.
ii. Dysponuje lub będzie dysponować zespołem składającym się z następujących osób:
jedną osobą pełniącą funkcję Koordynatora posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu
czynności w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, posiadającą zaświadczenie o wpisie na listę
kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w nadzorze /koordynowaniu
pracy grupy/ zespołu osób wykonujących czynności w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia. Ponadto
koordynator winien wykazać, iż pełnił funkcję koordynatora przy realizacji co najmniej jednego zamówienia tj. usługi
ochrony fizycznej osób i mienia trwającej w sposób ciągły co najmniej 3 miesiące dla podmiotu działającego w przynajmniej
3 rozproszonych obiektach budowlanych.
Pod pojęciem „obiekt budowlany” Zamawiający rozumie definicję zawartą w ustawie Prawo budowlane tj. należy przez to
rozumieć budynek, budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania
obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych. W przypadku umów
niezakończonych do dnia składania ofert usługa winny być świadczona w sposób ciągły przez co najmniej trzy miesiące do
dnia składania ofert.
kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej (posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r.
poz. 1995 z późn. zm.), posługujących się biegle w mowie i piśmie w języku polskim w liczbie co najmniej 7 posiadających
(każda z tych osób) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności w zakresie bezpośredniej
ochrony fizycznej osób i mienia,
Uwaga: Zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne uprawnieniu kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej
potwierdzone zaświadczeniem lub innym dokumentem wydanym przez instytucję / organ zajmującą się nadawaniem
uprawnień w zawodzie pracownika ochrony osób / mienia, uprawnioną do prowadzenia tego typu działalności na podstawie
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w państwie, w którym prowadzi tę działalność. Zamawiający dopuszcza
równoważne wymogi, co do zawodu pracownika ochrony osób / mienia który NIE ma uprawnień, zgodnie z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa w państwie, w którym obowiązują takie wymogi.
iii. posiada potencjał techniczny tj. co najmniej 1 samochód służbowy, który będzie wykorzystywany przez grupy
interwencyjne podczas dokonywania interwencji do lokalizacji wskazanych w treści załącznika nr 1 do SWZ – opz w ramach
realizacji przedmiotowego zamówienia.
Powyższy warunek Wykonawca winien wykazać poprzez wypełnienie wykazu osób – zał. nr 6.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 12. W celu potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, zamawiający żąda:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275 ), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, o ile odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tego dokumentu składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, iż nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez jego złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej
zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, o ile w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniach
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, adekwatnym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
c) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. W
celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub
zawodowej, zamawiający żąda:
1) Wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a o ile okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do
SWZ.
Do wykazu Wykonawca załączy dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a o ile Wykonawca z przy-czyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych przez cały czas wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w
okresie ostatnich 3 miesięcy,
2) Aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z przepisami ustawy o
ochronie osób i mienia,
3) Aktualne pozwolenie na broń na okaziciela, tj. świadectwo broni wydane przez adekwatny organ na podstawie ustawy o broni i
amunicji,
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi załącznik nr
6 do SWZ,
5) Wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami
którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczy
SEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków składa każdy z Wykonawców
(wg załącznika nr 3 do SWZ). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W odniesieniu do
warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji
których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
składają oświadczenie (wg załącznika 10 do SWZ), z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy oraz ich zakres są przewidziane w zał. r 4 do swz – projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-28 10:00
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE - Zamawiający nie udziela zamówienia Wykonawcy:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, dalej
„rozporządzenie 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub
im zagrażających, dalej „rozporządzenie 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 4 tj. wpis do wykazu cudzoziemców, których pobyt na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest niepożądany, o którym mowa w art. 434 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o
cudzoziemcach (Dz. U. z 2021 r. poz. 2354 oraz z 2022 r. poz. 91, 583, 830 i 835);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 4 tj. wpis do wykazu cudzoziemców, których pobyt na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej jest niepożądany, o którym mowa w art. 434 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach
(Dz. U. z 2021 r. poz. 2354 oraz z 2022 r. poz. 91, 583, 830 i 835);
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.
U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 4 tj. wpis do wykazu cudzoziemców, których pobyt na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest niepożądany, o którym
mowa w art. 434 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2021 r. poz. 2354 oraz z 2022 r. poz. 91, 583,
830 i 835).
4) wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 1).
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
https://mmz.info.pl/wp-content/uploads/2024/10/2024_BZP_00459976_01_1.pdf.pdf