Ogłoszenie o zamówieniu Usługi na Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia, monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu wraz z podjęciem działań grupy interwencyjnej.

mnpe.pl 3 tygodni temu

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia, monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu wraz z
podjęciem działań grupy interwencyjnej
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120385719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podzamcze 1
1.5.2.) Miejscowość: Wygiełzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A – Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mnpe.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – państwowe i samorządowe
instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia, monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu wraz z
podjęciem działań grupy interwencyjnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51aeda7-ba24-439b-8330-242bc9dc8267
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213755/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring systemów wraz z podjęciem działań grupy interwencyjnej w Muzeum
Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi
społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a51aeda7-ba24-439b-8330-242bc9dc8267
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami – adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

  1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
  2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
    „Wykonawca” na Platformie
    e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
    Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
    informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
  3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
    ani logowania.
  4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
    zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
    Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
    6.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert
    w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”
    („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się
    w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
    umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
  5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
    na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
    służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
    uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
  6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
    postępowania w zakładce „Komunikacja”.
  7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
    plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
  8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
    Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację dzięki poczty elektronicznej na adres e-mail:
    [email protected] (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
    budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
    3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy
    3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
    polski
    3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
    L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum
    Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie, Adres siedziby: 32-551 Babice, Wygiełzów, ul. Podzamcze 1, Kontakt: tel./fax tel. 32 – 613 –
    40 – 62; e-mail: [email protected]; strona internetowa: https://mmz.info.pl/. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
    Danych w Muzeum, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: [email protected] oraz pisemnie na adres administratora.
    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
    udzielenie zamówienia publicznego pn. Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia, monitoring lokalnych systemów sygnalizacji
    włamania i napadu wraz z podjęciem działań grupy interwencyjnej oraz monitoringu lokalnych systemów ochrony przeciwpożarowej
    wraz z podjęciem interwencji w obiektach Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie, znak postępowania: AD.18.332.2024,
    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
    oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 r. poz. 1710 ze zm.),
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
    2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
    dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
    zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a o ile czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
    obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
    dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych
    osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− prawo
    dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art. 15 RODO);
    3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3
    rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
    wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
    postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), − prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16
    RODO);− prawo żądania (na podstawie art. 18 RODO) od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
    zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
    Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
    dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
    danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO
    prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
    art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.2.) Numer referencyjny: AD.18.332.2024
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
  9. Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring lokalnych systemów sygnalizacji
    włamania i napadu wraz z podjęciem działań grupy interwencyjnej oraz monitoringu lokalnych systemów ochrony
    przeciwpożarowej wraz z podjęciem interwencji w obiektach Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie.
  10. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
    4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 – Usługi ochroniarskie
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    79711000-1 – Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
    79713000-5 – Usługi strażnicze
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
    budowlane: Tak
    4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3. Zamawiający
    przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Zamówienia te będą polegały na
    wykonywaniu usług podobnych w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu, dotyczących w szczególności
    bezpośredniej ochrona fizycznej osób i mienia, monitoringu lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu wraz z podjęciem
    działań grupy interwencyjnej oraz monitoringu lokalnych systemów ochrony przeciwpożarowej wraz z podjęciem interwencji w
    obiektach Muzeum, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy, przy czym warunki udziału w postępowaniu
    zostaną ograniczone relewantnie do powtarzanego zakresu zamówieniu. Zakres tych zamówień nie przekroczy 100% szacowanej
    wartości zamówienia podstawowego. Ostateczne warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostaną sprecyzowane w treści
    umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji między zamawiającym i wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość
    prowadzenia negacji w trybie zdalnym. Zamawiający wskazuje, iż będzie wymagał, w szczególności zamieszczenia w umowie kar
    umownych z tytułu nieterminowego wykonania umowy, nienależytego wykonania umowy, odstąpienia od umowy z przyczyn
    leżących po stronie Wykonawcy.
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
    2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
    4.3.) Kryteria oceny ofert
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – waga kryterium 60%
    Doświadczenie Koordynatora – waga kryterium 40 %
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena – waga kryterium 60% Doświadczenie Koordynatora – waga kryterium 40 %
    4.3.6.) Waga: 40
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
    kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
    5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
    5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
    Art. 109 ust. 1 pkt 4
    Art. 109 ust. 1 pkt 5
    5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
    5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
    Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony
    jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada:
    􀀀 aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z przepisami
    ustawy z dnia
    22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r.
    poz. 2021 z późn. zm.).
    􀀀 aktualne pozwolenie na broń na okaziciela, tj. świadectwo broni wydane przez adekwatny organ na podstawie ustawy z dnia
    21 maja 1999 r. o broni i amunicji (t.j. Dz. U. z 202 r. poz. 955).
    Uwaga:
    􀀀 Odnośnie koncesji Zamawiający dopuszcza równoważne dokumenty na potwierdzenie uprawnień do prowadzenia
    działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia obowiązujące w Państwach członkowskich Unii
    Europejskiej.
    􀀀 Odnośnie pozwolenia na broń Zamawiający dopuszcza równoważne pozwolenia / decyzje wydane przez organy adekwatne
    w Państwach członkowskich Unii Europejskiej.
    􀀀 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi posiadać w/w
    aktualną koncesję i co najmniej jeden
    z Wykonawców aktualne pozwolenie na broń.
    Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że:
    i. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o ile okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
    tym okresie, wykonał należycie jedno zamówienie o wartości co najmniej 200 000 zł brutto, które:
    􀀀 było realizowane w sposób ciągły / nieprzerwany przez okres co najmniej trzech miesięcy,
    􀀀 dotyczyło świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, obejmującej teren o powierzchni minimum 3 h wraz z
    przynajmniej trzema rozproszonymi obiektami budowlanymi na tym terenie,
    􀀀 obejmowało m.in. monitorowanie systemów telewizji dozorowej CCTV, systemu antywłamaniowego SSWiN oraz
    przeciwpożarowego SSP.
    Pod pojęciem „obiekt budowlany” Zamawiający rozumie definicję zawartą w ustawie Prawo budowlane tj. należy przez to
    rozumieć budynek, budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania
    obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych.
    Pod pojęciem “zamówienie” Zamawiający rozumie umowę. W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
    2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
    określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu
    złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
    W przypadku zamówień, które są wykonywane nadal, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż od dnia rozpoczęcia
    wykonywania wykazywanej usługi, do dnia składania ofert w niniejszym postępowaniu, zamówienie jest realizowane w
    sposób ciągły przez okres: co najmniej trzech miesięcy i zostało zrealizowane na dzień składania ofert o wartości nie
    mniejszej niż 200 000 zł brutto.
    ii. Dysponuje lub będzie dysponować zespołem składającym się z następujących osób:
    􀀀 jedną osobą pełniącą funkcję Koordynatora posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu
    czynności w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, posiadającą zaświadczenie o wpisie na listę
    kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w nadzorze /koordynowaniu
    pracy grupy/ zespołu osób wykonujących czynności w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia. Ponadto
    koordynator winien wykazać, iż pełnił funkcję koordynatora przy realizacji co najmniej jednego zamówienia tj. usługi
    ochrony fizycznej osób i mienia trwającej w sposób ciągły co najmniej 3 miesiące dla podmiotu działającego w przynajmniej
    3 rozproszonych obiektach budowlanych.
    Pod pojęciem „obiekt budowlany” Zamawiający rozumie definicję zawartą w ustawie Prawo budowlane tj. należy przez to
    rozumieć budynek, budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania
    obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych. W przypadku umów
    niezakończonych do dnia składania ofert usługa winny być świadczona w sposób ciągły przez co najmniej trzy miesiące do
    dnia składania ofert.
    􀀀 kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej (posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych
    pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r.
    poz. 1995 z późn. zm.), posługujących się biegle w mowie i piśmie w języku polskim w liczbie co najmniej 7 posiadających
    (każda z tych osób) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności w zakresie bezpośredniej
    ochrony fizycznej osób i mienia,
    Uwaga: Zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne uprawnieniu kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej
    potwierdzone zaświadczeniem lub innym dokumentem wydanym przez instytucję / organ zajmującą się nadawaniem
    uprawnień w zawodzie pracownika ochrony osób / mienia, uprawnioną do prowadzenia tego typu działalności na podstawie
    powszechnie obowiązujących przepisów prawa w państwie, w którym prowadzi tę działalność. Zamawiający dopuszcza
    równoważne wymogi, co do zawodu pracownika ochrony osób / mienia który NIE ma uprawnień, zgodnie z powszechnie
    obowiązującymi przepisami prawa w państwie, w którym obowiązują takie wymogi.
    iii. posiada potencjał techniczny tj. co najmniej 1 samochód służbowy, który będzie wykorzystywany przez grupy
    interwencyjne podczas dokonywania interwencji do lokalizacji wskazanych w treści załącznika nr 1 do SWZ – opz w ramach
    realizacji przedmiotowego zamówienia.
    Powyższy warunek Wykonawca winien wykazać poprzez wypełnienie wykazu osób – zał. nr 6.
    5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 12. W celu potwierdzenia
    braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, zamawiający żąda:
    a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
    rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275 ), z innym wykonawcą,
    który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
    informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
    zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;
    b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
    zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, o ile odrębne przepisy
    wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
    Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tego dokumentu składa
    dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
    odpowiednio, iż nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
    układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
    wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być
    wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez jego złożeniem.
    Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej
    zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
    wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
    pod przysięgą, lub, o ile w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniach
    pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
    gospodarczego, adekwatnym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
    c) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ;
    5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. W
    celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub
    zawodowej, zamawiający żąda:
    1) Wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
    ostatnich 3 lat, a o ile okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
    wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do
    SWZ.
    Do wykazu Wykonawca załączy dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
    2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
    dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
    wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a o ile Wykonawca z przy-czyn niezależnych
    od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
    ciągłych przez cały czas wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w
    okresie ostatnich 3 miesięcy,
    2) Aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z przepisami ustawy o
    ochronie osób i mienia,
    3) Aktualne pozwolenie na broń na okaziciela, tj. świadectwo broni wydane przez adekwatny organ na podstawie ustawy o broni i
    amunicji,
    4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
    zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
    wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi załącznik nr
    6 do SWZ,
    5) Wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
    dysponowania tymi zasobami
    którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ,
    5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
    nie dotyczy
    5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
    5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
    nie dotyczy
    SEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA
    6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
    6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
    6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
    6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
    6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
  11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
    pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
    publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
    udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków składa każdy z Wykonawców
    (wg załącznika nr 3 do SWZ). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
    zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W odniesieniu do
    warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
    udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji
    których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
    składają oświadczenie (wg załącznika 10 do SWZ), z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.
    Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
    wspólnie ubiegających się o zamówienie.
    6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
    sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
    SEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
    7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
    7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
    7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
    Zmiany umowy oraz ich zakres są przewidziane w zał. r 4 do swz – projektowane postanowienia umowy.
    7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
    zamówienia: Tak
    7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
    w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-28 10:00
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
    2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
    8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-28 10:30
    8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-26
    SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
  12. Zamawiający nie udziela zamówienia Wykonawcy:
    1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
    środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, dalej
    „rozporządzenie 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
    ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub
    im zagrażających, dalej „rozporządzenie 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
    rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 4 tj. wpis do wykazu cudzoziemców, których pobyt na
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest niepożądany, o którym mowa w art. 434 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o
    cudzoziemcach (Dz. U. z 2021 r. poz. 2354 oraz z 2022 r. poz. 91, 583, 830 i 835);
    2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
    oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
    rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
    dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
    zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 4 tj. wpis do wykazu cudzoziemców, których pobyt na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej jest niepożądany, o którym mowa w art. 434 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach
    (Dz. U. z 2021 r. poz. 2354 oraz z 2022 r. poz. 91, 583, 830 i 835);
    3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.
    U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
    rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
    wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
    1 pkt 4 tj. wpis do wykazu cudzoziemców, których pobyt na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest niepożądany, o którym
    mowa w art. 434 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2021 r. poz. 2354 oraz z 2022 r. poz. 91, 583,
    830 i 835).
    4) wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 1).
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459976 z dnia 2024-08-16
    2024-08-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi

https://mmz.info.pl/wp-content/uploads/2024/10/2024_BZP_00459976_01_1.pdf.pdf

Idź do oryginalnego materiału