Użytkownicy Apple tracą dostęp do swoich identyfikatorów Apple ID bez żadnego wyjaśnienia

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


Wydaje się, iż dziś wieczorem coraz bardziej powszechna jest awaria Apple ID, która dotyka użytkowników Apple. Wiele osób w mediach społecznościowych twierdzi, iż w piątkowy wieczór zostali wylogowani ze swojego Apple ID na wielu urządzeniach i zmuszeni do zresetowania hasła przed ponownym zalogowaniem…

Strona stanu systemu Apple nie wskazuje, iż dziś wieczorem wystąpią problemy z jakimikolwiek usługami. Mimo to z doniesień w mediach społecznościowych jasno wynika, iż ​​za kulisami Apple dzieje się coś niepokojącego. Kilku z nas tutaj o godz 9 do 5Mac problem również bezpośrednio ich dotknął.

Wydaje się, iż nie ma żadnego rymu ani powodu, aby to, co się dzieje. Ludzie są wylogowywani ze swoich Apple ID na wszystkich swoich urządzeniach, a następnie zmuszeni do resetowania haseł, zanim będą mogli zalogować się ponownie. jeżeli spróbujesz zalogować się przy użyciu oryginalnego hasła Apple ID, zostaniesz zablokowany konto.

Czy to, co dzieje się w piątkowy wieczór, ma jakiś związek z ciągłe ataki polegające na resetowaniu hasła Problem, który śledzimy od kilku tygodni, jest w tej chwili niejasny.

Dodatkowo, jeżeli masz Włączono ochronę skradzionego urządzenialosowe wylogowanie się z Apple ID może powodować szczególnie duży ból głowy, jeżeli jesteś z dala od zaufanej lokalizacji.

Poprosiłem firmę Apple o więcej informacji i zaktualizuję tę informację, jeżeli otrzymam odpowiedź. Czy wylogowałeś się dziś wieczorem ze swojego Apple ID na swoich urządzeniach? Daj nam znać w komentarzach.

Hej @Wsparcie Apple wszystkie moje produkty Apple nagle zdecydowały się zablokować mój Apple ID i poprosiły o ponowną weryfikację konta. Tyle iż moje hasło nie działa, gdy jestem w 100% pewien, iż jest poprawne, pojawia się błąd. Co się dzieje? Nie mogę choćby zresetować hasła! pic.twitter.com/TN2XVMMEty

— Bryan Valderrama (@bvalderrama) 27 kwietnia 2024 r

Wygląda na to, iż przynajmniej niektórzy z nas mają problemy z kontami iCloud/Apple ID, w związku z czym musimy zresetować hasła i zalogować się ponownie.

Ktoś jeszcze?

— Dave Hamilton (@DaveHamilton) 27 kwietnia 2024 r

Apple właśnie zażądało podania hasła AppleID, a po wykonaniu tej czynności zażądało hasła do telefonu,

następnie zablokowałem moje konto i zażądałem zresetowania hasła AppleID

Dziwaczny pic.twitter.com/pFGazqXGP1

— To nie jest Droid, którego szukasz (@FiveOhFour) 27 kwietnia 2024 r

Dosłownie mam warstwy @Jabłko Id wyświetla monit o hasło zarówno na moim iPhonie, jak i iPadzie, ponieważ moje konto jest ponownie zablokowane… Dlaczego tak się dzieje? @Wsparcie Apple

— Bobby Thompson (@BobbyThompson) 26 kwietnia 2024 r

Coś musiało się stać z Apple ID, ponieważ właśnie otrzymałem twarde ostrzeżenie „zmień hasło teraz” i musiałem to zrobić i ponownie zalogować się na wszystkich moich urządzeniach. Dzięki Bogu za 2FA!

— Nathan Schimpf • także @mrschimpf wszędzie indziej (@mrschimpf) 27 kwietnia 2024 r

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.





Source link

Idź do oryginalnego materiału