Telewizja traci na popularności. Głównymi konkurentami są YouTube i platformy streamingowe.
Zdjęcie: Telewizja traci na popularności. Głównymi konkurentami są YouTube i platformy streamingowe.
Do codziennego oglądania tradycyjnej telewizji aktualnie przyznaje się ponad 53% Polaków. Jak przekonują znawcy tematu, przez cały czas pełni ona funkcję stałego rytuału dnia, a czasem służy jako tzw. szum tła. Z niedawno opublikowanego raportu branżowego wynika, iż w ten sposób postępują przede wszystkim osoby w wieku 75-80 lat, z niskimi dochodami oraz z miast liczących od 100 tys. do 199 tys. mieszkańców.

4 miesięcy temu









![Kamery źródłem koszmaru. Prezes UODO nie miał litości. Dodatkowo jeden szczegół pogorszył sprawę. Podpowiadamy co zrobić, by nie powtórzyć tego błędu [PORADNIK]](https://warszawawpigulce.pl/wp-content/uploads/2025/12/CCTV-kamera-monitoring.webp)



English (US) ·
Polish (PL) ·
Russian (RU) ·