Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać policjantem? Jakie dokumenty przygotować oraz gdzie i kiedy można je składać? Jak wygląda etap rekrutacji? To informacje, jakie mogli uzyskać mieszkańcy powiatu zainteresowani wstąpieniem do służby w Policji, którzy 8 października 2025 r. odwiedzili przygotowane przez brzeskich policjantów stoisko w Powiatowym Urzędzie Pracy.
Urzędy pracy odwiedza wiele osób poszukujących zatrudnienia, które często nie są zdecydowane, w jakim kierunku chciałyby ją podjąć. Stąd, aby pokazać możliwości, jakie daje służba w Policji, mundurowi z Brzeska 8 października, zorganizowali stoisko informacyjne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzesku. Podczas rozmów z osobami rozważającymi rozpoczęcie służby w Policji, funkcjonariusze przekazywali szczegółowe informacje dotyczące procesu naboru oraz przybliżali zainteresowanym zadania, jakie wykonują mundurowi na co dzień. Osoby, które pojawiły się w urzędzie pracy dowiedziały się również, co formacja oferuje przyszłym funkcjonariuszom i jak wygląda ścieżka kariery zawodowej policjanta. Funkcjonariusze m.in. opowiadali o zadaniach pełnionych przez mundurowych, wskazali dostępne możliwości, jakie daje służba w Policji oraz omówili szczegółowo proces naboru.
Małopolska Policja cały czas rekrutuje i zaprasza w swoje szeregi. W tym roku są jeszcze zaplanowane terminy przyjęć do służby. Chcesz wykonywać interesujący zawód, mieć stabilną i dającą satysfakcje pracę? – rozważ służbę w Policji. jeżeli jesteś osobą zdyscyplinowaną, lubisz pomagać innym, chcesz nabyć nowe umiejętności i zdobyć doświadczenie, służba w Policji daje na to szansę.
Więcej informacji o rekrutacji: https://malopolska.policja.gov.pl/krk/wolnytekst/21443,Rekrutacja-do-sluzby-w-Policji.html
—
KPP Brzesko