Nieczynny kebab w Rzeszowie, bo pracownik nie otrzymał wypłaty. Właściciel odpowiada

5 dni temu
Zdjęcie: Zdjęcie poglądowe | foto Canva/Maciej Prokop


Na profilu „Miasto Rzeszów” w ostatnich dniach pojawił się wpis, który wywołał spore poruszenie wśród internautów. Autorka twierdziła, iż jeden z rzeszowskich kebabów jest zamknięty, ponieważ pracownik nie otrzymał wypłaty. gwałtownie jednak głos w sprawie zabrał właściciel lokalu, tłumacząc całą sytuację.

Zamykam lokal, bo nie dostałem wypłaty” – nietypowa sytuacja w kebabie. Klientka zastała zamknięty lokal, a pracownik tłumaczył to brakiem wypłaty
- czytamy w treści posta na profilu "Miasto Rzeszów".
https://rzeszow24.info/wiadomosci/kierowca-mclarena-w-rzeszowie-zostal-zatrzymany-przez-policje-dwa-razy-w-ciagu-dwoch-godzin/mwfBk0gbZtSfS0iBwVf6

Co dokładnie tam się wydarzyło?

W poście na profilu „Miasto Rzeszów” opublikowano także zrzut ekranu, który przedstawiał zarówno opinię klientki, jak i odpowiedź właściciela lokalu.

Przyjechaliśmy specjalnie na kebaba po kilku miłych doświadczeniach spróbować go ponownie, a pracownik informuje, iż jest nieczynne, ponieważ nie otrzymał wypłaty i zamyka lokal .... Proszę o wyjaśnienia dlaczego tak się stało

- czytamy w treści opinii klientki.

Lokal odpowiada

Lokal nie pozostał bierny i błyskawicznie odpowiedział na opinię, wyjaśniając całą sytuację.

W naszym lokalu jest 2tygodniowy system rozliczeń. Co drugi piątek nasi pracownicy otrzymują wynagrodzenia. Pracownik który poinformował Panią, iż zamyka lokal, otrzymał dzisiaj zaliczkę w wysokości 200zł, do wypłaty zostało 500zł (2dni) i stwierdził iż w dniu dzisiejszym ma otrzymać wyplate i nie obchodzi go, iż rozliczenia są co piątek, mimo iż takie były ustalenia, gdy rozpoczynaliśmy współpracę

- czytamy w odpowiedzi lokalu.



Idź do oryginalnego materiału