Najnowsze reklamy Apple prezentują najważniejsze funkcje iPhone’a

6 godzin temu

Apple udostępnił dziś na swoim brytyjskim kanale YouTube kilka krótkich reklam wideo, w których przedstawia funkcje iPhone’a takie jak App Store, warstwa Ceramic Shield, Ochrona Skradzionego iPhone’a i Znajdż.

Każda reklama trwa około 13 sekund i wszystkie są oparte na tekście, dostarczając drobnych informacji o możliwościach iPhone’a. Na przykład w przypadku reklamy Znajdź firma Apple skupia się na rodzicach i dzieciach. „Znajdź na iPhonie umożliwia sprawdzenie lokalizacji dziecka, jeżeli jest to potrzebne”,

Reklama funkcji Ochrona Skradzionego iPhone’a przypomina ludziom, iż dostępne są dodatkowe zabezpieczenia iPhone’a. „Ochrona Skradzionego iPhone’a dodaje dodatkowe warstwy zabezpieczeń dla Twojego konta Apple, jeżeli Twój iPhone zostanie zgubiony lub skradziony”.

W przypadku reklamy warstwy Ceramic Shield firma Apple porównuje ją do tradycyjnego szkła telefonów. „Nasz materiał Ceramic Shield na iPhonie 16 jest 2x trwalszy niż szkło jakiegokolwiek telefona”.

Reklama App Store podkreśla proces przeglądu przez Apple i sposób, w jaki ogranicza złośliwe oprogramowanie. „Każda aplikacja w App Store jest skanowana pod kątem złośliwego systemu dzięki automatycznej i ludzkiej kontroli, dzięki czemu Twoje urządzenie pozostaje bezpieczne”.

Każda reklama kończy się sloganem „IPhone to coś więcej” i zawiera link do strony Apple poświęconej iPhone’owi, która podkreśla szereg różnych rzeczy, które może zrobić iPhone. Apple udostępniał już wcześniej filmy w tym stylu, a te krótkie reklamy prawdopodobnie będą wyświetlane w ramach reklam na YouTube i w sieciach społecznościowych.

Idź do oryginalnego materiału