Zimowy telefon interwencyjny dla mieszkańców już działa

1 godzina temu
Zdjęcie: Zimowy telefon interwencyjny dla mieszkańców już działa


Miejski Zarząd Dróg w Kielcach uruchomił całodobowy telefon interwencyjny. W ramach akcji „Zima”mieszkańcy mogą zgłaszać potrzebę usunięcia śniegu lub lodu ze wskazanych ulic, chodników, przystanków i dróg dla rowerów.

Marcin Januchta, rzecznik prasowy MZD informuje, iż dyżurujący pracownicy przyjmują zgłoszenia pod numerem: 41 34 02 890, przez siedem dni w tygodniu.

– Aby to zgłoszenie zostało sprawnie zrealizowane, prosimy każdorazowo o podanie nam dokładnej lokalizacji, a także zakresu prac. Na przykład, iż jest konieczność odśnieżenia chodnika przy ulicy Sienkiewicza 10 na odcinku około 50 m – tłumaczy Marcin Januchta.

Zgłoszenia od mieszkańców są szczególnie przydatne w przypadku mniejszych dróg osiedlowych, gdzie nie sięgają kamery miejskiego monitoringu. Dyżurni prowadzą też regularne objazdy kontrolne miasta, ale wówczas kontakt telefoniczny może być utrudniony. W takim wypadku MZD zachęca do nadsyłania zgłoszeń drogą mailową.

– One zostaną odebrane natychmiast po powrocie pracownika do siedziby MZD. Zgłoszenia przyjmowane są pod adresem [email protected] – mówi rzecznik.

W ramach akcji „Zima” Miejski Zarząd Dróg w Kielcach współpracuje również z innymi służbami ratunkowymi i porządkowymi. Zgłoszenia o konieczności podjęcia działań przekazują też m.in. policjanci, strażnicy miejscy i pracownicy firmy odbierającej odpady.



Idź do oryginalnego materiału