Urząd Gminy Trzebownisko prowadzi nabór. Praca na pełny etat [wynagrodzenie]

carpatiabiznes.pl 20 godzin temu
Zdjęcie: gmina trzebownisko


Praca. Trzebownisko. Urząd Gminy

Wójt Gminy Trzebownisko ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Poszukiwany jest pracownik do Referatu Budżetu i Finansów na stanowisko ds. ewidencji majątku trwałego i księgowości budżetowej.

Poniżej przedstawiamy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące oferty, wymagań oraz procesu rekrutacji.

Podstawowe informacje o ofercie

Pracodawca: Urząd Gminy Trzebownisko
Liczba miejsc pracy: 1
Stanowisko: ds. ewidencji majątku trwałego i księgowości budżetowej
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 zł
System wynagradzania: czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy: 36-001 Trzebownisko 976, powiat rzeszowski, woj. podkarpackie
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: pełny (1 etat)
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Planowana data rozpoczęcia pracy: 2 stycznia 2026 r.
Stanowisko służbowe: referent

Zakres obowiązków na stanowisku

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę ewidencji majątku gminy oraz wybrane obszary księgowości budżetowej. Do kluczowych zadań należą:

1. Prowadzenie ewidencji księgowej majątku Gminy

Obejmuje to środki trwałe, pozostałe środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne:

  • zakładanie i prowadzenie kartotek w programie komputerowym,

  • wykonywanie operacji dotyczących majątku (przyjęcia, modernizacje, zmiany wartości, sprzedaż, likwidacje, przesunięcia),

  • naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z przepisami,

  • uzgadnianie sald kont księgi głównej z ewidencją analityczną,

  • oznaczanie składników majątku etykietami inwentarzowymi.

2. Rozliczanie inwentaryzacji

Dotyczy środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.

3. Sporządzanie sprawozdań do GUS

W zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.

4. Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych

Przygotowywanie zestawień i raportów do bilansu oraz według bieżących potrzeb.

5. Prowadzenie ksiąg rachunkowych sum depozytowych i zabezpieczeń

Dotyczy depozytów, kaucji, wadiów oraz zabezpieczeń należytego wykonania umów, wraz z uzyskiwaniem potwierdzeń sald od kontrahentów.

6. Księgowość projektów i funduszy

Prowadzenie ewidencji księgowej projektów, grantów i funduszy.

7. Archiwizacja dokumentów

Dokumentacja z Referatu Budżetu i Finansów (kategorie A, B, BE) zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania wobec kandydatów

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie, Unii Europejskiej lub państw z przywilejem zatrudnienia w Polsce na mocy przepisów.

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  3. Brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.

  4. Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister).

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, CIT, sprawozdawczości budżetowej, klasyfikacji środków trwałych oraz ustawy o samorządzie gminnym.

  2. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej rok w administracji publicznej w obszarze finansowo-księgowym.

  3. Umiejętność opracowywania dokumentów urzędowych.

  4. Bardzo dobra organizacja pracy.

  5. Biegła obsługa komputera (programy dziedzinowe, pakiet biurowy).

  6. Biegła obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax, skaner).

  7. Komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespole.

Warunki pracy w Urzędzie Gminy Trzebownisko

  • Miejsce świadczenia pracy: Urząd Gminy Trzebownisko

  • Pełny etat, jedna zmiana

  • Stanowisko: referent

  • Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

  • W przypadku pierwszej pracy na stanowisku urzędniczym – umowa do 6 miesięcy, następnie obowiązek odbycia służby przygotowawczej i zdania egzaminu

Wymagane dokumenty aplikacyjne

Kandydaci muszą złożyć kompletny zestaw dokumentów:

  1. List motywacyjny

  2. CV z opisem przebiegu pracy zawodowej

  3. Kwestionariusz osobowy + kopie świadectw pracy lub dokument potwierdzający zatrudnienie

  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  5. Oświadczenie o niekaralności

  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej umiejętności czynności prawnych i korzystania z praw publicznych

  7. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, zwłaszcza dotyczące obsługi komputera i sprzętu biurowego

Gdzie i do kiedy składać dokumenty?

Dokumenty aplikacyjne należy składać:

  • W Punkcie Obsługi Klienta (parter),

  • W Kancelarii Ogólnej – pok. nr 7,

  • lub pocztą na adres:
    Urząd Gminy Trzebownisko, 36-001 Trzebownisko 976
    (decyduje data wpływu).

Konieczny dopisek:
„Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji majątku trwałego i księgowości budżetowej”.

Termin składania dokumentów:

do 12 grudnia 2025 r. do godz. 14:30

Aplikacje dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacje o dalszym procesie rekrutacji

  • Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej listownie lub e-mailem.

  • Wyniki naboru zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

  • Z regulaminem naboru można zapoznać się w pokoju nr 22.

  • Dodatkowe informacje dostępne są pod numerami: 17 77 13 700 lub 17 77 13 709.

Idź do oryginalnego materiału