Praca. Trzebownisko. Urząd Gminy
Wójt Gminy Trzebownisko ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Poszukiwany jest pracownik do Referatu Budżetu i Finansów na stanowisko ds. ewidencji majątku trwałego i księgowości budżetowej.
Poniżej przedstawiamy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące oferty, wymagań oraz procesu rekrutacji.
Podstawowe informacje o ofercie
Pracodawca: Urząd Gminy Trzebownisko
Liczba miejsc pracy: 1
Stanowisko: ds. ewidencji majątku trwałego i księgowości budżetowej
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 zł
System wynagradzania: czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy: 36-001 Trzebownisko 976, powiat rzeszowski, woj. podkarpackie
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: pełny (1 etat)
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Planowana data rozpoczęcia pracy: 2 stycznia 2026 r.
Stanowisko służbowe: referent
Zakres obowiązków na stanowisku
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę ewidencji majątku gminy oraz wybrane obszary księgowości budżetowej. Do kluczowych zadań należą:
1. Prowadzenie ewidencji księgowej majątku Gminy
Obejmuje to środki trwałe, pozostałe środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne:
-
zakładanie i prowadzenie kartotek w programie komputerowym,
-
wykonywanie operacji dotyczących majątku (przyjęcia, modernizacje, zmiany wartości, sprzedaż, likwidacje, przesunięcia),
-
naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z przepisami,
-
uzgadnianie sald kont księgi głównej z ewidencją analityczną,
-
oznaczanie składników majątku etykietami inwentarzowymi.
2. Rozliczanie inwentaryzacji
Dotyczy środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
3. Sporządzanie sprawozdań do GUS
W zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
4. Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych
Przygotowywanie zestawień i raportów do bilansu oraz według bieżących potrzeb.
5. Prowadzenie ksiąg rachunkowych sum depozytowych i zabezpieczeń
Dotyczy depozytów, kaucji, wadiów oraz zabezpieczeń należytego wykonania umów, wraz z uzyskiwaniem potwierdzeń sald od kontrahentów.
6. Księgowość projektów i funduszy
Prowadzenie ewidencji księgowej projektów, grantów i funduszy.
7. Archiwizacja dokumentów
Dokumentacja z Referatu Budżetu i Finansów (kategorie A, B, BE) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania wobec kandydatów
Wymagania niezbędne:
-
Obywatelstwo polskie, Unii Europejskiej lub państw z przywilejem zatrudnienia w Polsce na mocy przepisów.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
-
Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister).
Wymagania dodatkowe:
-
Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, CIT, sprawozdawczości budżetowej, klasyfikacji środków trwałych oraz ustawy o samorządzie gminnym.
-
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej rok w administracji publicznej w obszarze finansowo-księgowym.
-
Umiejętność opracowywania dokumentów urzędowych.
-
Bardzo dobra organizacja pracy.
-
Biegła obsługa komputera (programy dziedzinowe, pakiet biurowy).
-
Biegła obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax, skaner).
-
Komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespole.
Warunki pracy w Urzędzie Gminy Trzebownisko
-
Miejsce świadczenia pracy: Urząd Gminy Trzebownisko
-
Pełny etat, jedna zmiana
-
Stanowisko: referent
-
Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
-
W przypadku pierwszej pracy na stanowisku urzędniczym – umowa do 6 miesięcy, następnie obowiązek odbycia służby przygotowawczej i zdania egzaminu
Wymagane dokumenty aplikacyjne
Kandydaci muszą złożyć kompletny zestaw dokumentów:
-
List motywacyjny
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
-
Kwestionariusz osobowy + kopie świadectw pracy lub dokument potwierdzający zatrudnienie
-
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
Oświadczenie o niekaralności
-
Oświadczenie o posiadaniu pełnej umiejętności czynności prawnych i korzystania z praw publicznych
-
Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, zwłaszcza dotyczące obsługi komputera i sprzętu biurowego
Gdzie i do kiedy składać dokumenty?
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
-
W Punkcie Obsługi Klienta (parter),
-
W Kancelarii Ogólnej – pok. nr 7,
-
lub pocztą na adres:
Urząd Gminy Trzebownisko, 36-001 Trzebownisko 976
(decyduje data wpływu).
Konieczny dopisek:
„Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji majątku trwałego i księgowości budżetowej”.
Termin składania dokumentów:
do 12 grudnia 2025 r. do godz. 14:30
Aplikacje dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o dalszym procesie rekrutacji
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej listownie lub e-mailem.
-
Wyniki naboru zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
-
Z regulaminem naboru można zapoznać się w pokoju nr 22.
-
Dodatkowe informacje dostępne są pod numerami: 17 77 13 700 lub 17 77 13 709.





English (US) ·
Polish (PL) ·
Russian (RU) ·