Straż Miejska w Głuchołazach wprowadza nowy system zgłoszeń

1 dzień temu
Zdjęcie: Głuchołazy - centrum miasta (03.01.2025) [fot. Adam Dubiński]


Straż Miejska w Głuchołazach wyszła naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców oraz osób odwiedzających przygraniczną miejscowości i stworzyła nowy system zgłoszeń. To 'photoalert', który ma pomóc między innymi w momencie zgubienia się na szlaku. Polega na bezpośrednim przesłaniu zdjęć do systemu informatycznego obsługiwanego właśnie przez strażników miejskich.

- Każdej osobie, która do nas zadzwoni i poda swój numer telefonu, my wysyłamy linka - mówi Tomasz Dziedziński, komendant Straży Miejskiej w Głuchołazach. - W tym momencie u mnie na ekranie pojawia się lokalizacja tej osoby, o ile oczywiście ta osoba zezwoli na to, aby ta lokalizacja się pojawiła. Do tego może również dołączyć zdjęcia z tego miejsca. o ile kliknie w link, to zdjęcia pojawią się u mnie. Cała dokumentacja trafia do dyżurnego. Mamy informację, kto zgłaszał oraz kiedy, z jakiego miejsca. To bardzo ułatwia prace w czasie rzeczywistym. Dodajmy, iż zdjęcia można przesyłać w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Głuchołazach. W poniedziałek od godziny 7:00 do 16:00, od wtorku do czwartek od 7:00 do 15:00, a w piątek między godziną 7:00 a 14:00. Zgłoszenie są przyjmowane pod numerem telefonu 77 40 92 105 lub 77 40 92 106.
Idź do oryginalnego materiału