Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. informuje, iż od dnia 28. maja br. każda środa jest dniem bez bezpośredniej obsługi mieszkańców w siedzibie Spółki (nie obowiązuje osób składających wnioski w naborach na najem lokali mieszkalnych).
W środy przyjmowane będą wyłącznie telefoniczne zgłoszenia spraw technicznych o charakterze pilnym. Bezpośredni kontakt z pracownikami biura będzie możliwy w pozostałe dni tygodnia – tj. w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach pracy Spółki.
Decyzja o wprowadzeniu tej zmiany podyktowana jest potrzebą zapewnienia większej efektywności pracy i w związku ze zwiększoną potrzebą:
- działań w terenie (które pozwolą na bieżąco skutecznie reagować na potrzeby mieszkańców),
- opracowywania korespondencji (w związku ze składanymi do Spółki dokumentami przez mieszkańców i oczekiwaniom mieszkańców na szybkie rozstrzygnięcie sprawy),
- usprawnienia pracy wewnętrznej Spółki (bieżąca aktualizacja zgłaszanych zmian oraz szereg innych czynności do wykonania bez zbędnej zwłoki).
– Mamy nadzieję, iż ta zmiana pozytywnie wpłynie na jakość obsługi i sprawność realizacji zadań. Prosimy o uwzględnienie tej zmiany w swoich planach, dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do kontaktu w dniach w których prowadzona jest bezpośrednia obsługa – informuje prezes Magdalena Miklaszewska.
Siedziba GTBS mieści się przy ul. Witosa 7.