Praca. Harasiuki. Urząd Gminy
Urząd Gminy Harasiuki ogłasza nabór na stanowisko Referenta ds. zamówień publicznych. Oferta pracy skierowana jest do osób z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w administracji samorządowej. Stanowisko oferuje stabilne zatrudnienie, możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze zamówień publicznych oraz atrakcyjne warunki pracy w powiecie niżańskim, województwo podkarpackie.
Miejsce pracy i wynagrodzenie
-
Miejsce pracy: Długa 11, 37-413 Harasiuki, powiat niżański, województwo podkarpackie
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
System wynagradzania: czasowy ze stawką miesięczną
-
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony
-
Wymiar etatu: 1 etat
-
Zmianowość: jedna zmiana, 40 godzin tygodniowo
Zakres obowiązków Referenta ds. zamówień publicznych
Referent ds. zamówień publicznych odpowiada za całokształt spraw związanych z udzielaniem zamówień zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w tym:
-
Wybór trybu postępowania stosownie do zakresu zamówienia
-
Ustalenie wartości szacunkowej zamówienia
-
Przygotowanie treści ogłoszeń, zaproszeń do udziału w postępowaniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
-
Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE, BZP, na stronie internetowej zamawiającego, miejscu publicznie dostępnym oraz w prasie
-
Informowanie znanych wykonawców o wszczęciu postępowania
-
Udzielanie wyjaśnień wykonawcom, modyfikacja treści specyfikacji, przedłużanie lub skracanie terminu składania ofert
-
Otwarcie ofert, przygotowanie informacji z sesji otwarcia, publikacja na stronie internetowej
-
Badanie i ocena treści złożonych ofert, wyjaśnianie wątpliwości, poprawa omyłek, analiza rażąco niskiej ceny
-
Przedstawianie Wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania
-
Sporządzanie protokołów z postępowania i przedstawianie kierownikowi do zatwierdzenia
-
Sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, powiadamianie uczestników i publikacja informacji
-
Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń w BZP o wszczęciu postępowania, wyniku, zmianach umowy i wykonaniu zamówienia
-
Prowadzenie procedury odwoławczej
-
Przygotowywanie dokumentacji zamówień do kwoty 130 000 zł
-
Przygotowywanie projektów umów i przedstawianie ich do zaopiniowania przez radcę prawnego
-
Prowadzenie rejestru zamówień
-
Sporządzanie planów postępowań i sprawozdań z udzielonych zamówień
-
Udział w pracach Komisji przetargowych i zapewnienie ich sprawnej obsługi
-
Przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów Wójta w zakresie zamówień publicznych
-
Obsługa faktur za realizację zamówień publicznych w zakresie stanowiska pracy
-
Udział w komisjach odbiorowych na polecenie Kierownika jednostki
-
Współpraca przy redagowaniu stron internetowych z zakresu prowadzonych spraw
-
Sporządzanie umów z wykonawcami w zakresie prowadzonych spraw poza ustawą PZP
-
Aktualizacja BIP w zakresie prowadzonych spraw
-
Prowadzenie obowiązujących rejestrów i teczek zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt
Wymagania formalne i kwalifikacje
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Umiejętności: obsługa komputera i pakietu MS Office (Word, Excel)
-
Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata pracy w instytucji samorządowej
-
Inne wymagania: praca na piętrze w biurze wyposażonym w komputer i telefon oraz w terenie gminy Harasiuki, pełny etat (8 godzin dziennie), wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych powyżej 6% w jednostce
Wymagane dokumenty do aplikacji
-
List motywacyjny
-
Kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1)
-
CV z informacjami o wykształceniu i przebiegu pracy zawodowej
-
Zapoznanie się z Klauzulą informacyjną (załącznik nr 2)
-
Oświadczenie o niekaralności (załącznik nr 3)
-
Oświadczenie o pełnej umiejętności czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 4)
-
Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy
-
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z RODO
Dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie pokój nr 7 lub przesłać na adres:
Urząd Gminy w Harasiukach, ul. Długa 11, 37-413 Harasiuki, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych” do dnia 19 grudnia 2025 r. do godz. 15:00.
Dokumenty przesłane po terminie lub niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru
-
Wyniki naboru będą opublikowane na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Harasiuki oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
-
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
-
Z wybraną osobą zostanie podpisana umowa o pracę.
Więcej informacji o tym stanowisku pracy znajdziesz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Harasiuki







English (US) ·
Polish (PL) ·
Russian (RU) ·