Praca w Urzędzie Gminy Harasiuki – nabór na to stanowisko pracy trwa [zarobki]

carpatiabiznes.pl 1 godzina temu
Zdjęcie: gmina harasiuki


Praca. Harasiuki. Urząd Gminy

Urząd Gminy Harasiuki ogłasza nabór na stanowisko Referenta ds. zamówień publicznych. Oferta pracy skierowana jest do osób z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w administracji samorządowej. Stanowisko oferuje stabilne zatrudnienie, możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze zamówień publicznych oraz atrakcyjne warunki pracy w powiecie niżańskim, województwo podkarpackie.

Miejsce pracy i wynagrodzenie

  • Miejsce pracy: Długa 11, 37-413 Harasiuki, powiat niżański, województwo podkarpackie

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN

  • System wynagradzania: czasowy ze stawką miesięczną

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony

  • Wymiar etatu: 1 etat

  • Zmianowość: jedna zmiana, 40 godzin tygodniowo

Zakres obowiązków Referenta ds. zamówień publicznych

Referent ds. zamówień publicznych odpowiada za całokształt spraw związanych z udzielaniem zamówień zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w tym:

  1. Wybór trybu postępowania stosownie do zakresu zamówienia

  2. Ustalenie wartości szacunkowej zamówienia

  3. Przygotowanie treści ogłoszeń, zaproszeń do udziału w postępowaniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami

  4. Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE, BZP, na stronie internetowej zamawiającego, miejscu publicznie dostępnym oraz w prasie

  5. Informowanie znanych wykonawców o wszczęciu postępowania

  6. Udzielanie wyjaśnień wykonawcom, modyfikacja treści specyfikacji, przedłużanie lub skracanie terminu składania ofert

  7. Otwarcie ofert, przygotowanie informacji z sesji otwarcia, publikacja na stronie internetowej

  8. Badanie i ocena treści złożonych ofert, wyjaśnianie wątpliwości, poprawa omyłek, analiza rażąco niskiej ceny

  9. Przedstawianie Wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania

  10. Sporządzanie protokołów z postępowania i przedstawianie kierownikowi do zatwierdzenia

  11. Sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, powiadamianie uczestników i publikacja informacji

  12. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń w BZP o wszczęciu postępowania, wyniku, zmianach umowy i wykonaniu zamówienia

  13. Prowadzenie procedury odwoławczej

  14. Przygotowywanie dokumentacji zamówień do kwoty 130 000 zł

  15. Przygotowywanie projektów umów i przedstawianie ich do zaopiniowania przez radcę prawnego

  16. Prowadzenie rejestru zamówień

  17. Sporządzanie planów postępowań i sprawozdań z udzielonych zamówień

  18. Udział w pracach Komisji przetargowych i zapewnienie ich sprawnej obsługi

  19. Przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów Wójta w zakresie zamówień publicznych

  20. Obsługa faktur za realizację zamówień publicznych w zakresie stanowiska pracy

  21. Udział w komisjach odbiorowych na polecenie Kierownika jednostki

  22. Współpraca przy redagowaniu stron internetowych z zakresu prowadzonych spraw

  23. Sporządzanie umów z wykonawcami w zakresie prowadzonych spraw poza ustawą PZP

  24. Aktualizacja BIP w zakresie prowadzonych spraw

  25. Prowadzenie obowiązujących rejestrów i teczek zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt

Wymagania formalne i kwalifikacje

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

  • Umiejętności: obsługa komputera i pakietu MS Office (Word, Excel)

  • Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata pracy w instytucji samorządowej

  • Inne wymagania: praca na piętrze w biurze wyposażonym w komputer i telefon oraz w terenie gminy Harasiuki, pełny etat (8 godzin dziennie), wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych powyżej 6% w jednostce

Wymagane dokumenty do aplikacji

  1. List motywacyjny

  2. Kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1)

  3. CV z informacjami o wykształceniu i przebiegu pracy zawodowej

  4. Zapoznanie się z Klauzulą informacyjną (załącznik nr 2)

  5. Oświadczenie o niekaralności (załącznik nr 3)

  6. Oświadczenie o pełnej umiejętności czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 4)

  7. Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy

  8. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje

  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z RODO

Dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie pokój nr 7 lub przesłać na adres:
Urząd Gminy w Harasiukach, ul. Długa 11, 37-413 Harasiuki, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych” do dnia 19 grudnia 2025 r. do godz. 15:00.

Dokumenty przesłane po terminie lub niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru

  • Wyniki naboru będą opublikowane na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Harasiuki oraz na tablicy informacyjnej urzędu.

  • Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

  • Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

  • Z wybraną osobą zostanie podpisana umowa o pracę.

Więcej informacji o tym stanowisku pracy znajdziesz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Harasiuki

Idź do oryginalnego materiału