Nowa oferta pracy w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie

carpatiabiznes.pl 11 godzin temu
Zdjęcie: kmp rzeszów


Rzeszów. Praca. Policja

Komenda Miejska Policji w Rzeszowie prowadzi nabór na stanowisko technika administracji.

Zatrudnienie oferowane jest w pełnym wymiarze czasu pracy, na jedną zmianę, z rozpoczęciem pracy zaplanowanym na 22 grudnia 2025 roku.

Miejscem wykonywania obowiązków będzie siedziba jednostki przy ul. Jagiellońskiej 13 w Rzeszowie.

Wynagrodzenie i warunki zatrudnienia

Osobie zatrudnionej na tym stanowisku oferowane jest wynagrodzenie brutto od 4 900 zł miesięcznie, powiększone o dodatek za wysługę lat.

Czas pracy wynosi 40 godzin tygodniowo, co daje 160 godzin w miesiącu.

Praca odbywa się w systemie jednozmianowym, a pracodawca przewiduje zatrudnienie od zaraz.

Zakres obowiązków technika administracji

Zakres zadań na stanowisku technika administracji obejmuje monitorowanie prawidłowego przebiegu oraz terminowości badań instalacji elektrycznych, odgromowych, wentylacyjnych, kominowych i gazowych, realizowanych we współpracy z merytorycznymi wydziałami Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.

Pracownik odpowiadać będzie również za nadzór nad terminami legalizacji sprzętu specjalistycznego, takiego jak gaśnice, alkomaty, alkotesty, dynamometry oraz analizatory spalin.

Do obowiązków należeć będzie także organizowanie dezynfekcji samochodów służbowych, pomieszczeń PDOZ oraz wyposażenia pojazdów, a także koordynowanie utylizacji odpadów, w tym próbek DNA, krwi i elementów wyposażenia osobistego.

Istotną częścią pracy będzie sporządzanie wniosków i przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do realizacji dostaw, usług i robót oraz obsługa zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wymagania dla kandydatów do pracy w Policji

Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie na stanowisku technika administracji powinni posiadać wykształcenie średnie zawodowe.

Wymagane jest spełnienie warunków wynikających z przepisów lustracyjnych, przy czym obowiązek ten nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoby urodzone wcześniej będą zobowiązane do złożenia oświadczenia lustracyjnego.

Niezbędne jest również posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.

Kandydaci powinni także wykazać gotowość do wyrażenia zgody na MOB.

Jak aplikować?

Aplikowanie odbywa się bezpośrednio do Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie.

Kandydaci powinni przygotować CV oraz list motywacyjny, a także wymagane oświadczenia i dokumenty związane z dostępem do informacji niejawnych.

Pracodawca zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami, a preferowaną formą kontaktu jest kontakt osobisty lub telefoniczny.

Więcej informacji znajdziesz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie

Idź do oryginalnego materiału