Na zakupie hulajnogi straciła kilka tysięcy złotych

mylomza.pl 1 tydzień temu
4134 złotych - to suma jaką straciła mieszkanka naszego miasta, która w internecie chciała kupić synowi hulajnogę. Pomimo przelania pieniędzy na konto rzekomego sklepu, do chwili obecnej nie otrzymała zamówionego towaru, ani też zwrotu gotówki. Apelujemy do mieszkańców o zachowanie ostrożności i rozsądku przy zakupach internetowych. Wczoraj do łomżyńskich policjantów zgłosiła się mieszkanka naszego miasta i poinformowała o oszustwie podczas zakupu w internecie. 42-latka oświadczyła, iż w ubiegłym tygodniu jej syn na jednym z serwisów handlowych znalazł ofertą sprzedaży hulajnogi.


- Kobieta postanowiła mu ją kupić. Za pośrednictwem aplikacji sklepu 42-latka złożyła zamówienie. Kobieta oprócz hulajnogi, zamówiła też torbę i blokadę. Za wszystko zapłaciła z góry dzięki BLIK 4134 złote. Zgodnie z informacją na stronie sklepu, przesyłka miała dotrzeć w przeciągu maksymalnie 3 dni. Po tygodniu czekania i próby skontaktowania się ze sklepem, kobieta poczuła się oszukana- informuje Komenda Miejska Policji w Łomży.


Do dnia zgłoszenia sprawy na policję nie otrzymała ani zamówionego sprzętu, ani zwrotu pieniędzy, ani nie udało jej się nawiązać kontaktu ze sprzedającym.

Policja apeluje do mieszkańców o zachowanie ostrożności i rozsądku przy zakupach internetowych.
Idź do oryginalnego materiału