Minęło trochę czasu, odkąd Apple pozwoliło swoim klientom przedłużyć ochronę AppleCare+ na krótki okres po jej wygaśnięciu. Jednak firma teraz wydłuża ten okres do 45 dni po zakończeniu pierwotnej ochrony, dając użytkownikom więcej czasu w przemyślenie jej przedłużenia.
Rozszerzenie zasięgu AppleCare+
Wcześniej klienci mieli tylko 30 dni na przedłużenie ochrony AppleCare+ dla swoich urządzeń po jej wygaśnięciu. Teraz okres przedłużenia ochrony został wydłużony do 45 dni. Wiadomość została potwierdzona przez samą firmę Apple w artykuł wsparcia na swojej stronie internetowej (przez MacRumors).
„Kup nowe ubezpieczenie w ciągu 45 dni od zakończenia pierwotnego ubezpieczenia” – mówi firma. Według Apple klienci mają możliwość odnawiania ubezpieczenia na okres 24 miesięcy, 36 miesięcy, miesięcznie lub rocznie do momentu anulowania. Jednak ta opcja jest dostępna tylko w określonych krajach:
- Australia
- Austria
- Kanada
- Dania
- Finlandia
- Francja
- Niemcy
- Irlandia
- Włochy
- Japonia
- Niderlandy
- Nowa Zelandia
- Norwegia
- Hiszpania
- Szwecja
- Szwajcaria
- Zjednoczone Królestwo
- Stany Zjednoczone
Dla tych, którzy nie wiedzą, AppleCare+ to plan ochrony, który nie tylko wydłuża gwarancję na urządzenia, takie jak iPhone, iPad, ProchowiecI Apple TVale obejmuje również przypadkowe uszkodzenia. Jest też AppleCare+ z Theft and Loss, który obejmuje dwa przypadki kradzieży lub utraty co 12 miesięcy.
Aby sprawdzić, czy kwalifikujesz się do rozszerzenia ochrony AppleCare+, odwiedź stronę mojewsparcie.apple.com i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
Przeczytaj także
FTC: Używamy linków afiliacyjnych generujących dochód. Więcej.