Pod pretekstem sprawdzenia ciśnienia wody na wewnętrznej instalacji wodociągowej chcą wejść do mieszkań i okraść seniorów. Już kilka osób zostało tak oszukanych. MPWiK przypomina, iż pracownicy zawsze legitymują się identyfikatorem służbowym, a przedstawiciele MPWiK – mają przy sobie nasze upoważnienie. Zarówno jednych i drugich mieszkańcy mogą poprosić o pokazanie dokumentu tożsamości. Pracownicy są na to przygotowani i nie odmówią Państwu. "Jeśli coś wzbudza Wasz niepokój, zanim wpuścicie kogoś do mieszkania, zadzwońcie do naszego Centrum Obsługi Klienta: 71 34 09 655 lub pod numer pogotowia wod-kan 994 i potwierdźcie wizytę pracownika!" - prosi MPWiK Pracownicy mają charakterystyczny żółto-niebieski strój i zajmują się usuwaniem awarii WYŁĄCZNIE NA MIEJSKIEJ sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, a nie na instalacji wewnętrznej w mieszkaniach.
Krzyki: złodzieje podają się za pracowników wodociągów
Pod pretekstem sprawdzenia ciśnienia wody na wewnętrznej instalacji wodociągowej chcą wejść do mieszkań i okraść seniorów. Już kilka osób zostało tak oszukanych. MPWiK przypomina, iż pracownicy zawsze legitymują się identyfikatorem służbowym, a przedstawiciele MPWiK – mają przy sobie nasze upoważnienie. Zarówno jednych i drugich mieszkańcy mogą poprosić o pokazanie dokumentu tożsamości. Pracownicy są na to przygotowani i nie odmówią Państwu. "Jeśli coś wzbudza Wasz niepokój, zanim wpuścicie kogoś do mieszkania, zadzwońcie do naszego Centrum Obsługi Klienta: 71 34 09 655 lub pod numer pogotowia wod-kan 994 i potwierdźcie wizytę pracownika!" - prosi MPWiK Pracownicy mają charakterystyczny żółto-niebieski strój i zajmują się usuwaniem awarii WYŁĄCZNIE NA MIEJSKIEJ sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, a nie na instalacji wewnętrznej w mieszkaniach.