Kontrola z urzędu. Jakie obowiązki ma biuro rachunkowe?

4 godzin temu
„Lepiej policzyć dwa razy, niż raz się pomylić” – to powiedzenie idealnie odzwierciedla sytuację, w której przedsiębiorca może znaleźć się podczas kontroli z urzędu skarbowego lub ZUS. Takie wizyty często są stresujące, dlatego warto zadbać o odpowiednio prowadzone księgi rachunkowe. Jakie obowiązki w momencie kontroli z urzędu spoczywają na biurze rachunkowym i w czym może ono pomóc przedsiębiorcy? Informacja o kontroli z urzędu

Gdy klient otrzyma informację o wszczęciu kontroli, jego najważniejszym obowiązkiem jest jak najszybsze przekazanie dokumentów dotyczących sprawy do kancelarii rachunkowej. Pozwala to na natychmiastowe przygotowanie pełnomocnictwa i rozpoczęcie działań przez specjalistów. Od tego momentu ciężar kontaktów z organami kontrolującymi przejmuje kancelaria Everte , co oznacza, iż klient nie musi angażować się bezpośrednio w procedury. Księgowi dbają o sprawny przebieg kontroli, przygotowują niezbędne dokumenty i prowadzą działania zmierzające do osiągnięcia jak najbardziej korzystnego wyniku. Dzięki temu klient może mieć pewność, iż jego interesy są reprezentowane w pełni profesjonalnie, a cała procedura przebiegnie w sposób uporządkowany i bez niepotrzebnego stresu.

Zadania biura rachunkowego

Biuro rachunkowe pełni istotną rolę w przygotowaniu dokumentacji, która stanowi podstawę każdej kontroli
Idź do oryginalnego materiału