Jest oferta pracy w piotrkowskim urzędzie. Sprawdź, jakie wymagania trzeba spełnić

2 godzin temu
Zdjęcie: Poglądowe/Archiwalne


W piotrkowskim urzędzie pojawiła się nowa oferta pracy. Prezydent Piotrkowa ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze, a kandydaci mogą składać dokumenty do 6 października. Sprawdzamy, jakie wymagania trzeba spełnić.

Nowa oferta pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Nabór prowadzony jest na stanowisko podinspektora ds. budżetu. Wymiar czasu pracy to jeden etat, a przed kandydatem stoi szereg wymagań. Osoba aplikująca na to stanowisko powinna mieć wykształcenie średnie lub wyższe. Konieczna jest znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, a także kodeksu postępowania administracyjnego. Wymagany staż pracy to min. 3 lata przy wykształceniu średnim. Przy wyższym nie ma takiego wymogu. Wyszczególniono też wymagania dodatkowe. Są to: przeszkolenie z zakresu obsługi MS Excel i doświadczenie zawodowe w podobnym obszarze.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. współpracę przy przygotowywaniu uchwał budżetowych wraz z załącznikami, sporządzenie informacji opisowej do uchwały ws. zmian w budżecie oraz do zarządzeń prezydenta miasta, nadzór nad planem środków obejmujących wydatki na Budżet Obywatelski, sporządzanie zestawień tabelarycznych czy sporządzanie informacji opisowej z wykonania budżetu miasta.

Kandydaci chcący ubiegać się o stanowisko powinni złożyć szereg dokumentów m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenie o niekaralności czy też potwierdzenie wykształcenia i stażu pracy. Wymagane dokumenty należy dostarczyć osobiście do urzędu miasta bądź przesłać w liście. Szczegółowe informacje można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej.

Idź do oryginalnego materiału