Konkursy na stanowiska specjalisty ds. drogownictwa w Referacie Inwestycji, Zamówień Publicznych, Środków Unijnych i Współpracy oraz Komendanta Ochrony Przeciwpożarowej i Zarządzania Kryzysowego ogłoszono 8 sierpnia z inicjatywy burmistrza Bartosza Banaszaka. Kandydaci mieli jedynie cztery dni na złożenie dokumentów aplikacyjnych, ponieważ nabór zakończył się już 12 sierpnia. Ja
- Potrzebujemy jak najszybciej pracowników - powiedział nam Dawid Wyremblewski, sekretarz gminy Jaraczewo.
To nie jedyny konkurs ogłoszony przez urząd. W lutym pisaliśmy o tym, iż gmina Jaraczewo poszukiwała kierownika inwestycji, zamówień publicznych, środków unijnych. Z kolei w styczniu rozpisano również konkurs na dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jaraczewie.
https://jarocinska.pl/wiadomosci/przebuduja-drogi-dojazdowe-do-gruntow-rolnych-w-suchorzewku-i-goli-poznalismy-wykonawce/XWaFgoMGoFvQV5JxkPjDPoszukiwany specjalista do referatu inwestycji ...
Na stanowisko specjalisty ds. drogownictwa w Referacie Inwestycji, Zamówień Publicznych, Środków Unijnych i Współpracy samorząd poszukiwał osoby z co najmniej średnim wykształceniem. Wśród wymagań była m.in. znajomość przepisów – ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo budowlane, o drogach publicznych, prawo zamówień publicznych, KPA oraz staż pracy - co najmniej czteroletni lub co najmniej czteroletni okres wykonywania działalności gospodarczej w charakterze zgodnym z wymaganiami na oferowanym stanowisku. Do pracy zgłosiła się tylko jedna osoba.
… i Komendant Ochrony Przeciwpożarowej
Burmistrz Jaraczewa ogłosił także konkurs na stanowisko Komendanta Ochrony Przeciwpożarowej i Zarządzania Kryzysowego. Samorząd poszukiwał osoby z wyższym wykształceniem. Preferowane było administracyjne, bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe lub inne specjalistyczne. Jakie warunki trzeba było spełnić? Od zainteresowanych osób wymagana była bardzo dobra znajomość przepisów – ustaw: o samorządzie gminnym, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o zarządzeniu kryzysowym, ustawa o ochronie informacji niejawnych, ustawa o ochronie przeciwpożarowej, ustawa o stanie wyjątkowym, ustawa o stanie klęski żywiołowej, ustawa o finansach publicznych. A także co najmniej czteroletni staż pracy lub co najmniej czteroletni okres wykonywania działalności gospodarczej w charakterze zgodnym z wymaganiami na oferowanym stanowisku. Atutem było doświadczenie zawodowe na stanowisku w prowadzeniu spraw z zakresu obrony cywilnej lub zarządzania kryzysowego, doświadczenie w służbach mundurowych, umiejętność analizy i stosowania przepisów prawa, odporność na stres, spostrzegawczość, terminowość, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania oraz dyspozycyjność i umiejętność działania pod presją czasu. Na to stanowisko wpłynęła tylko jedna aplikacja.
- Jeden kandydat, który złożył dokumenty na stanowisko ds. drogownictwa pracował, ale w innym urzędzie. A osoba, która złożyła dokumenty na stanowisko komendanta i obrony cywilnej nie pracowała, ale posiada takie wykształcenie i kurs komendanta obrony cywilnej i spełnia te wymogi - mówi Dawid Wyremblewski, sekretarz gminy Jaraczewo.
https://jarocinska.pl/wiadomosci/szkola-bez-barier-rusza-wazna-inwestycja-w-jaraczewie/XvJvyywJYN8xADgL25myPraca w jaraczewskim urzędzie. Jakie zadania czekają na kandydatów?
W każdej z ofert pracy zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej określone zostały poszczególne zadania, które dany kandydat będzie musiał wykonywać.Specjalista ds. drogownictwa w Referacie Inwestycji, Zamówień Publicznych, Środków Unijnych i Współpracy m.in. będzie nadzorował terminowe wykonywanie zadań z zakresu inwestycji, remontów, dróg, realizował zadania wynikające z oświetlenia ulicznego i drogowego, wydawał zezwolenia wynikające z ustawy o transporcie drogowym oraz opracowywał projekty planów finansowych i planów zgodnych z uchwalonym budżetem. Z kolei Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej i zarządzania kryzysowego będzie m.in. monitorował, planowanie i reagowanie w zakresie usuwania skutków zagrożeń na terenie Gminy, opracowywał oraz aktualizował plan zarządzania kryzysowego Gminy, planował i organizował szkolenia, ćwiczenia z zakresu reagowania na potencjalne zagrożenia, realizował zadania wynikające z Planu Obrony Cywilnej i z zakresu spraw obronnych oraz organizował i prowadził działania ratownicze jednostek OSP,
Jak się dowiedzieliśmy - w najbliższym czasie odbędą się rozmowy z kandydatami - a o ich wynikach poinformujemy.