Dresiarz napada babcię w nowym spocie Otwartych Klatek

1 rok temu
Groźny mężczyzna, drobna seniorka i... kura nioska. Co łączy to niecodzienne trio? W nowej odsłonie swojej kampanii, Stowarzyszenie Otwarte Klatki udowadnia, iż pomaganie zwierzętom nie ma społecznych granic. Fot. Materiały prasowe stowarzyszenia Otwarte Klatki
Celem spotu jest zachęcenie odbiorców do podpisania petycji o wycofanie klatek do największego producenta jaj w Polsce i Unii Europejskiej – Grupy Woźniak.
Wyniki śledztwa przeprowadzonego przez Otwarte Klatki i Gazeta.pl na fermie wspomnianego producenta wzbudziły w ostatnich tygodniach ogromne oburzenie internautów, stały się także przedmiotem dyskusji politycznej. W ciągu pięciu tygodni od publikacji śledztwa, petycję do Grupy Woźniak podpisało już 35 tysięcy obywateli i obywatelek, a liczba ta stale rośnie.


Źródło: Youtube
Publikowane dotychczas w ramach kampanii materiały śledcze, zarejestrowane na terenie fermy, pokazały...
Idź do oryginalnego materiału