Jak podkreślają policjanci, po takich przeróbkach pojazdy często przestają być klasyfikowane jako hulajnogi czy rowery elektryczne, co wiąże się z poważnymi konsekwencjami prawnymi – mandaty, grzywny, a choćby odpowiedzialność karna w razie wypadku.
Najważniejszym aspektem akcji było jednak bezpieczeństwo. Nieprzystosowana konstrukcja, nieskuteczne hamulce czy opony mogą nie wytrzymać prędkości przekraczających 50 km/h, stwarzając ogromne zagrożenie dla użytkowników i innych uczestników ruchu.
Policjanci rozmawiali z kierującymi o ryzyku związanym z takimi przeróbkami i przypominali, iż konsekwencje mogą być bardzo poważne – zarówno zdrowotnie, jak i finansowo.

5 miesięcy temu









![Kamery źródłem koszmaru. Prezes UODO nie miał litości. Dodatkowo jeden szczegół pogorszył sprawę. Podpowiadamy co zrobić, by nie powtórzyć tego błędu [PORADNIK]](https://warszawawpigulce.pl/wp-content/uploads/2025/12/CCTV-kamera-monitoring.webp)


English (US) ·
Polish (PL) ·
Russian (RU) ·