NowyMarketing

Artykuły fikcyjnych autorów w „Sports Illustrated”, czyli o tym jak nie korzystać z technologii AI
„ORLEN dla Polski” – nowa wizerunkowa kampania, nadająca w rodzinnym tonie
M&Ms i Twix proponują reklamy… z recyclingu. Wszystko w służbie planecie
Wróżbita Maciej stawia tarota podczas przejażdżki z „Uber Wróż!”
Kurtka na przyszłość? Marka Carhartt wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zwolenników eko-mody
Hakerski atak na ALAB. Wyciek danych medycznych 50 tys. Polek i Polaków
Jak tworzyć treści promocyjne z AI? Webinar Case Study
Twórcy internetowi – promocja marki, która ma swoją cenę. Jak uniknąć kłopotów?
OpenAi i Microsoft z pozwem za naruszenie praw autorskich
Apple wzrusza świąteczną reklamą nawiązującą do „Opowieści wigilijnej”
Wygrał program „Jeden z dziesięciu”. Wykorzystali jego wizerunek do promocji
Allegro wprowadza zmiany w ocenianiu opinii produktowych
Kamil Gębski (Żubrówka): Alkohol to kategoria bardzo lokalna i zróżnicowana na różnych rynkach
Raport pt. „Unfolding AI — New Worlds of Fashion” (Vogue Business) | Analiza
Aitana, czyli influencerka wygenerowana przez AI. Zarabia ponad 10 000 euro miesięcznie
Jak przygotować chwytliwą kampanię na Black Friday? Można na przykład… śpiewająco
Sam Altman powróci na stanowisko prezesa w OpenAI
Meta rozwiązuje zespół Responsive AI i kieruje zasoby na rozwój generatywnej sztucznej inteligencji